Speedboat och paradisö...

Hej!

Lite uppdatering igen från underbara Thailand...

Idag har Vi varit på en dagsutflykt och åkt Speedboat till Phi-Phi öarna och Bamboo. Bamboo var sagolikt vackert, rena paradisön, och helt underbart vatten. Fick nypa sig i armen, är detta verklighet eller drömmer man:) Bilderna som jag snart ska lägga in talar för sig själva...

Nu i kväll har Vi varit i Saladen igen och återigen shoppat...ikväll blev det en skit-snygg väska till mig och en plånbok i samma märke. Salad-besöket avslutas "nästan" alltid med en pannkaka innan hemfärden med mopedtaxi. Vi äter och moffar i oss en massa gotti-gott-gott och igår kväll fick det bli friterade bananer med honung och vaniljglass. Jag ljuger inte om jag säger att det var ca 10 friterade små bananklumpar:) Därav fick jag nästan lite dåligt samvete när Vi idag stod vid stranden 08.10 (väntande på att bli upplockade av speedbåten) och ser "alla" hurtiga semester-fånar springa/powerwalka fram och tillbaka på stranden:)

I morgon är det sista dagen i B-klubben för lilla och på tisdag drar Vi vidare en liten bit och kommer bo ungefär i mitten på Lanta.

Hoppas att allt är bra därhemma och det såg inget vidare ut med snö på Din blogg, Sabina. Försvinner säkert lika fort som det kom...
Vi njuter i fulla drag och tar dagarna som de kommer, semester med andra ord:) Skinntröjan börjar bli lite grisrosa och fräknarna är många = som vanligt alltså!

Kramar i massor från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...