Resumè av två härliga dagar...

Hej där hemma!

Idag blir det en resumè av de två senaste dagarna. Kom hem ganska sent igår och Vi måste "köpa" mera
internettid.

TORSDAG;
I går var det Bamseklubb mellan 10-12 och jag & F passade på att ta en lång strandpromenad, men några stopp för bad och vätskepaus:) Kan ju lugnt säga att man rör inte på sig allt för mycket och gymmet som ligger
vägg i vägg med Bamseklubben har jag inte ens velat kolla in i:) Nää, nu är det semester och buken får dallra fritt...

Eftermiddagen tillbringades vid stranden och lunchen intogs i strandrestaurangen brevid. Solen tar ganska bra
på våra bleka kroppar och lite e.m vila är aldrig fel...
Vid 17-snåret åkte Vi med en mopedtaxi till mamsen å papsen för att kolla in deras lya. Hotellet ligger
ett par km från vårt och verkar jättemysigt...mycket mindre resort och då personligare på något sätt. Sabina,
jag tror absolut Ni kommer att bli toppen-nöjda:)
Gick strandpromenaden bort ca 1.5 km till en favvo-restaurang som mina föräldrar besökt ett flertal gånger...
och det serverades mycket god mat med en härlig personal som lärt sig ett och annat svenskt ord:)

FREDAG;
Denna dag har fortlöpt ungefär som gårdagen och med ett härligt väder och svalkande bad gick vi inte tillbaks
till rummet förrän vid 15.30...Lill-morven hade nog kunnat fortsatt med badandet en stund till:)
Lägger upp lite bilder...

Hoppas allt är bra därhemma och att det blåser hornstorm:)

HELENE; Kan inte Du hälsa lilla farmor att jag ringde henne ett par gånner på måndagen när Vi skulle åka,
men ingen svarade...

ANN-BRITH; Hoppas att det går bra med Glenna och jag antar att kvittrandet är minimerat när Vi är borta...


Kramar i massor!

Kommentarer

  1. Visst ska jag hälsa mormor att du försökt ringa. I mores vaknade vi till ett tunnt snötäcke, grrrrr. Att det aldrig tar slut.
    Njut av värmen och bad. Mamma har varit hos Glenna, som hon nu har gett ett nytt namn, och hon kvittrar lite när hon visslar till henne.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...