Blev en bra dag ändå...

Hej svejs på Er!

Vilken dag det ändå blev idag...först måste jag säga, I´m Sorry Mama!!! (har ju lovat och sagt att vi inte skulle hyra något fordon:))

Om vi tar dagen från början så började den sådär med att vakna till en massa regn, bajskorv...vid elva-snåret höll det upp någorlunda och vi hade för tanke att promenera en sväng. Men när Vi gick ut från resorten stod (som vi sneglat lite på tidigare) en motorcykel med våra namn på:) Sagt och gjort, nu eller aldrig, Vi slog slag i saken och hyrade detta "vrålåk". Jag har väl varit en stor bromskloss, även om jag tycker att det är riktigt kul och det inbringar en helt annan frihet.

På med hjälmarna (ska lägga in kort och lova att Ni inte skrattar ihjäl er:)) och sen bar det iväg...nu är benämningen Konstapeln Fredriksson ett sant uttryck vill jag lova...Herregud, va kul det var. Glömde nästan av det lite halvtrista vädret med moln och en del regn... Och om Vi har åkt...först ner mot Klong Nin och längre bort innan vi vände och drog in till Saladen för lite lunch och köpa lite proviant, som choklad och kex. Sedan hem till bungen igen...vädret är plötsligt bättre och Vi måste byta om till bad-stassen:) Drog till Mamsen å Papsen`s hotell för att testa Longbeach, men tyvärr var vågorna ganska stora och det blir så underströmt för Lill-morven. Det fick bli ett "säkert" kort och vi for vidare till Klong Dao, där vi låg och päste en stund innan vi drog tillbaks till resorten igen. Vi har fått blodad tand och hyr den imorgon igen...Så himla kul, bara hoppas på att vädret vill bli riktigt bar oxå. Men, fast dagen har varit mulen och nästan småregnat halva dagen, så har jag ändå bränt upp mina axlar.

Kram från oss!



Kommentarer

  1. Ta det nu försiktigt för det blir mycket halt när det kommer regn på vägarna och kör sakta.Kram från mamsen

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, men som moster skriver, var försiktiga.
    kram H

    SvaraRadera
  3. Hej på er! Ser kul ut med moppen men kör försiktigt och kramas i trafiken. En hälsning från Cajsa: Hej Agnes! Vad nyfiken jag blir på överaskningen. Det ska bli kul när du kommer hem. Jag saknar dig väldigt mycket. När du kommer hem vill jag krama dig. Kan du göra ett hopp i poolen för mig? kram Cajsa.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...