Tarmtömning på Nyår...

Hej 1/1 2015!

Ibland kan man lugnt säga att vissa dagar inte blir som planerat...

Vi hade ju som sagt bokat bord på Thai Cat och jag kände redan när vi skulle åka att kistan hade haft bättre dagar...hade ingen matlust och det tog väl bara dryga timmen innan jag valde att åka hem. Var längesedan jag var så dålig kan jag milt säga...blääääää😬
Har idag intagit en massa vätskeersättning samt avslagen cola och ska försöka få i mig lite ris ikväll.

Hur som så hade det varit enorma fyrverkerier (som jag hörde ända in till toaletten, där jag firande Happy New Year 😉) så alla ni som nu har avgett ert nyårslöfte om ett sundare liv med mera träning, mindre stress och bla hit å bla dit...gör som jag kör en fullständig  tarmtömning och du är sedan fit for fight -kan varmt rekommenderas☺

Idag har vi (med tanke på mitt status, vattenskit och feber) legat vid poolen och lilla har lekt med 2 andra killar.

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Hej!
    Hoppas det är bättre med dig nu och att Agnes och Fredrik slipper bli smittade. Här är det blåsigt och regn på årets första dag, så vi hoppade över långpromenaden idag och Gåbben tycks vara helt nöjd med det.
    Ha det så gott!
    Kram Annbrith

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på Er! Ja, jag hoppas verkligen att de ska klara sig - rena bantningskuren 😉. Vädret verkar vara lite varierande hemma och regn på tvären är inget väder för en liten gubbe...förstår att han var nöjd med att bara ligga inne och lata sig. Äter han bra (kanske en dum fråga) hahaha!
      God fortsättning och ge gåbben en stor kram och "klämma" honom lite från oss, kram!

      Radera
  2. Vi är nu åter i Skalunda efter två underbara helger. Jakten kallar så det var bara att åka hem. Hoppas att du mår bättre i magen, det är sådant som händer. Det är bara att äta ris och vätskeersättning som gäller. Vi hörs//ASD

    SvaraRadera
  3. Ja, igår åt jag lite ris, men fick gå på toan * flera och är numera som en flådd schimpans i arslet. Får ju ont i lederna direkt när jag har feber. Känner ändå lite mer "hungerkänsla" idag och hoppas att få i mig något. Kram från en utsketen Ylva

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...