Sista dagen i paradiset (förra denna gången)...

Hej Tisdag!

Svisch, så var vår semester vistelse på Lanta över☺...Tänk att en månad kan gå så fort - men vilka underbara veckor Vi har haft. Alla moppeturer, lata dagar vid strand och pool, god mat samt så många nyfunna vänner - minnen för livet♡

Idag har vi varit nere vid vårt favoritstrand ...F tog 2 h massage medan jag och Morvel njöt av sol och bad. Senaste veckan har tempen stigit för varje dag och idag var det hot i sanden.
Kom tillbaka vid 14.20, F lämnade tillbaka moppen och sedan fick det bli en dusch innan taxin kom 15.00. Sitter nu påväg mot Krabi och har avverkat första färjan - sedan är det bara att ta ett djupt andetag och vänta på att träffa papsen på Landvetter (läs; onsdag 11.30)

Tack, Koh Lanta för denna gång - på återseende☺

Kommentarer

  1. Jag förstår att det är både och att åka från Lanta. Jag skulle gärna byta med er nu alltså att åka till Lanta men ack den långa flygresan. Som tur är så har pappsen fått bytt jaktdag från onsdag till idag så att han kan komma och hämta er, annars hade ni fått ta btåget hahahaha. Ni kan tro att han blev glad. Jag funderar på om jag ska skicka med några jackor med honom. Jag fyller på kylen lite, då kan jag ta med lite ytterkläder till er. Det var kul att starta mystiken igår igen, men orken hade försvunnit, tråkigt. Ha det så bra på hemresan.//ASD

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu är vi framme och incheckade på Krabi...jag och lilla äter upp fatet med kakor som Ni säkert kommer ihåg från förra året. Nu är det frågan om det blir Lanta, Mauritius eller Aruba nästa resa☺. Ett som är säkert är att Vi älskar Thailand i alla fall trots en trökig resa. Vilken tuuuuur att papsen fick bytt jaktdag😉. Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Vi skulle jaga både tisdag och onsdag på Närebo men som sagt så frös onsdagsjakten inne på grund av att jag kör Guldtaxi.
    //Pappsen.

    SvaraRadera
  4. Och Vi l ä n g t a r efter bästaste GULD-taxin och bästaste papsen♡
    Vad glaaaad du är över att få hämta oss och att en "liten" jakt fryser inne, tralalalalala - ROLIGT☺
    Vi är i BKK nu och har ätit en hamburgare☺. Ser nu fram emot 11 h till Istanbul - dubbel-ROLIGT. Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja nu du känna roligt börja komma.
    Sture.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...