Sol, bad och fotmassage...

Godkväll Måndag!

Som jag skrev i början av vår semester så blir det inte lika många inlägg, ju längre tiden går och det blir oftast same-same☺

Men, ni kanske tycker att det är lite småtrevligt ändå och följa våra lata dagar...
En sak är säker i alla fall och det är att en viss liten skatt lever livet och har fullt med goa vänner.
Vi sa just, att när vi för första gången firade jul utomlands, så ska vi när vi kommer hem göra en utvärdering...vill Vi göra en repris? Kanske fjällen? Eller hemma nästa jul? - det finns ju en massa olika alternativ och det som avgör i slut ändan är väl ändå lilla plånboken☺. Jag och F har väl en dröm om både USA och Mauritius och även Dubai.
Hur som så är nog lilla helt nöjd med denna jul/nyår's semester och är lilla nöjd = vi nöjda!

Efter en skön sol/bad dag så tog vi oss in till Saladan. Jag var på 4 ställen för att kolla efter glasögon, men nu känns det verkligen som de ligger efter i tiden. Visst jag ropade väl en hel del, men det ena paret var fulare än den andra. Nopp, det blir inga glober här inte utan väntar tills vi kommer hem. Jag kikade lite innan vi åkte och det fanns många som föll mig i smaken.

I morse testade jag äntligen att jogga en sväng igen - skönt och härligt att få bli lite varm igen. Har mätt ut en joggingtur som blir 5.3 km och avslutar sedan med att gå 1 km.

Efter en matbit i Saladan så tog vi (jag och lilla F var rörig i magen och stog över) en fotmassage och pannkaka med nutella på.

Kram från oss! 

Kommentarer

  1. Hej på er , oj vad jag saknar for massagen och att få målat naglarna, som tur är har vi en tid fram i mitten på jan för detta här hemma men där kan man ju unna sig detta en gång i veckan och även massage. Har precis stoppat in en pot. gratäng i ugnen till en köttbit i kväll med ett gott glas rött till, inte dumt det heller.Kram ASD

    SvaraRadera
  2. Låter gott med potatis gratäng och kött. Ikväll har vi kört nachos och fajitas. På tal om naglar så är mina frostsprickor ett minne blott när vi är i sol och värme ☺. Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...