Nyckel förmedlare...

Hej Söndag!

Här skiner en gassande sol och F är med på banan igen (dock på något svajande ben) - och det lär nog ta ett tag innan Vi är helt återställda☺

Igår var det baluns och ett band som spelade halva natten lång...alla husägare (läs 85 villor) plus lgh-ägarna hade sin årsstämma och därefter mat och festligheter. Vid 21-snåret var vi vanliga semesterhyrare välkomna att joina - men vi satt alldeles ypperligt uppe vid restaurangen och hörde musiken gott och väl. En riktigt trevlig kväll faktiskt☺

Idag har jag lekt fastighetsförmedlare, hahaha. Vi fick med oss fel nyckel hit, men det är en annan historia och nu kom en ny hyresfamilj till lgh 301, så fick jag agera nyckel förmedlare☺

Agnes har simmat lite och leker nu med en en jämnårig kille, Anton som ska vara här i ett halvår.
Om Vi orkar (framför allt F) så får det bli en tur till Saladan i eftermiddag.

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Har nu avverkat 45 min på gåbandet, jätte kul och känner hur kroppen blir slimmad. Vi hade en trevlig kväll igår hos Alvbackes tillsammans med Lena och Pajen med god mat. Rean tycker jag har blivit lite väl gamla kläder de nya var inte med som jag hade spanat in tidigare, tråkigt. Här blåser det bra och solen skiner samt alla utom jag och Cajsa är i Skara och jagar. I kväll ska det bli lutfisk igen, jag har försökt att köpa mer lutfisk men den är slut både på kusten och här kanske det kommer in mer efter helgerna, vi älskar ju den fisken. Hoppas att Agnes inte får problem med magen utan att det bara blev du och F. Kram från ASD

    SvaraRadera
  2. Hej Agnes! Har ni det bra? Jag sitter här i köket efter att ha ätit en underbar kebab med farmor. Väntar på mina kompisar, Alicia och Evelina som jag ska vara med i eftermiddag. Vilka fina bilder ni har tagit, ser jätte härligt ut!! Ha det så bra, vi hörs!!! Med vänlig hälsning Cajsa!

    SvaraRadera
  3. Hej på Er! Åh, vad glad Agnes blev och hon saknar dig Cajsa☺. Vi har det så gott och jag badar varje dag. Har träffat en massa nya vänner också. Låter smaskigt med kebab, smaskens värre! Kramar från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...