Första jobbdagen...

Godkväll Måndag!

Har gått i ett sedan klockan ringde 05.00☺...först en joggingtur med lilleman och sedan frukost till lilla (som för övrigt äter som en häst) och en stor kopp kaffe till mig. Guld-taxin hämtade lilla vid 07.30 och jag satte mig i bilen strax efter klockan 07.00 med riktning mot Tunskola. Var så kul att träffa alla elever och personal igen.
Dagen har förlöpt i ett rasande tempo och det känns att hjärnan har haft semester☺
Nattade lilla för en stund sedan och Vi somnade nog lika snabbt. Har nu förflyttat mig vidare till min egna säng och har en värmande hårboll bredvid mig.

Imorgon kväll ska äntligen jag och Lilleman få träna i nya inomhusarenan - åh, vad jag har längtat...har pratat lite taktik med Snorren och att det kommer vankas prinskorv☺

Nattinatti♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...