Ny telefon...

Godkväll!

Hade som mål att vara nerbäddad vid 20.30, men är uppe på övertid, läs 21.30...tanken var idag att simträna, men jag orkade inte åka in en gång till. Vi får ta tag i simningen nästa onsdag och eventuellt bli kvar i stan...idag var lilla kvar på fritids till 17.10

Jag har fått en ny telefon och ingen iphone (F avskyr allt vad Apple heter) men såväl en finfin Samsung (kommer inte ihåg vad den heter) och jag är så glaaaad - jag skulle nog inte kunna vara utan min telefon☺

F har kommit hem från Gbg och jag har fått gjort en hel del hemma. Tyvärr inte hunnit med någon Snorreträning, men det ska det bli med råge till helgen☺ för till nästa tisdag, så ska lilleman vara en kung på att runda, tralalala

Nattinatti ♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...