Svenne-pizza och ny vän...

Godkväll Sverige!

Ikväll gick Vi till Bajen och åt en riktigt flottig och svensk inspirerad Svenne-pizza☺

Lilla har träffat ännu en ny vän, tjej (ensambarn) och samma årgång...de är ett gäng på cirkus 6 stycken med blandade kön och i likvärdig ålder. Förstår att de har kul och leker bla dunken (som den hette på vår tid, har numera bytt namn, men jag kommer inte ihåg till vad) Tror inte lilla längtar hem speciellt mycket☺

Idag gick jag visst och slumra till en stund i solstolen (F var uppe för lite siesta) och när jag vaknade hade jag ingen aning om var lilla var - kände mig inte speciellt orolig och efter en stund kom de gående och hade varit hemma hos Arwen en sväng. Lilla undrade förresten om inte vi kunde köpa en liten villa här nere, tralalala 
Godnatt♡

Kommentarer

  1. God morgon på er, har precis ätit frukost och ska städa av lite. Sture har gått ut för att jaga med Valle. Lite fruset ute och solen börjar att titta fram, blir åter en fin dag, kanske det blir en promenad ute i friska luften istället för gåbandet. Pizzan ser ut att smaka som våra här hemma, kan vara gott med något annat tror jag. Kram från ASD.

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu är vi duschade och klara för en sväng till Saladan. Lilla ser vi knappt röken av och har fullt upp med en massa vänner☺. Ska kika in och kolla på glasögon en sväng, men tror inte att de matchar alla kampanjer hemma med tag 2 betala för ett par. Lilla har klarat sig ännu med magen. Jag har fått tillbaka aptiten men inte F - känner oss fortfarande "uppblåsta". Ha en fin dag och trevlig promenad, kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det städat och tvättmaskinen är igång samt långpromenaden avverkad, underbart. Gjorde en tur in i ert hus och allt var bara bra, AB har lagt posten så fint på bänken. Ha det så kul i Saladen, skulle kunna tänka mig att komma och hälsa på. Kram ASD

    SvaraRadera
  4. Nu är vi fot masserade och mätta efter en pannkaka med nutella☺
    Glasögonen är inte roliga så jag väntar hellre tills jag kommer hem. Kram!
    Ps) du är så välkommen hit!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...