Fina naglar...

Kommentarer

  1. Jätte fina naglar. Mina naglar delar sig just nu värst på högerhanden, tråkigt. Har en städdag idag, tittar till mina blommor och dammsuger. Är en mellandag innan det kommer mer blåst kan bli orkanbyar i söder enligt vädergubbarna. Pappa kom just in och meddelade att det är råkallt ute, har även känt av det när dammvippan har skakats av. Ska åka in till staden och intaga dagens eftersom jag är lite lat idag med maten. Kram ASD

    SvaraRadera
  2. Läste om orkan varningen och följer även upplösningen i Paris. Det gör ni rätt i att ta en dagens☺ - vi har bokat bord på Pitcher's när vi kommer hem. Idag har det varit en riktigt fin och varm sol dag. Åkte upp till klong dao stranden en sväng, men imorgon får det bli söderut igen. Grisfläsket har börjat skifta färg, hahaha. Det har ju blåst in riktigt bra under januari's första vecka☺. Då har du städ nästa torsdag med andra ord? Jag kör också igång mitt städ nästa vecka, så då kommer väl Aneliya kl 13 till mig? Kram från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst kommer Aneliya nästa torsdag. Jag träffade henne torsdag före jul för första gången och då fick hon en julklapp. Kan tänka mig att ni längtar efter svensk mat, ikväll blir det räkor och en plockmatstallrik med lite ost och lufttorkad skinka till och lite frukter. Vi följer också dramat i Frankrike nu har tydligen några "vänner" till de två idioterna occuperat någon affär inne i Paris också, de är inte kloka. Blir så när allt slödder får komma in i länder hur som helst. Kram ASD

      Radera
  3. Åh, vad gott det låter med räkor☺. Idag har jag ätit kycklingsallad * 2, mums vad gott det var. Läste precis att det var ytterligare idioter kulisserna, fy faan vilket skräp - man blir verkligen mörkrädd. Nu ligger vi nerbäddade, kram & godnatt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...