Hjärnan kokar på Charlie Chaplin...

Godkväll!

Vågar knappt kolla på vad uret visar - vet sedan länge att jag är uppe (eller rättare sagt nerbäddad, men fortfarande vaken) på övertid...

Tisdag kväll = Agilityträning = Me like
Men för sjuttons bananer vad svårt det är. Går nu en handlingkurs och hjärnan kokar det vill jag lova. Och idag blev jag kallad Charlie Chaplin för min klumpighet - skäll (som jag får ideligen) är bara förnamnet och precis vad jag behöver...stackars Snorreberg att behöva ha en sån usel förare. Men, jag är väl medveten om mina brister och då är man ändå en bit på vägen, tralalalalala  
Men skam den som ger sig och idag tror jag även att Lilleman's hjärna blev lite varm☺
Tänk att agility kan vara så vansinnigt roligt och beroendeframkallande...och JAAAAA, jag kollar hundannonser varje dag, men säg inget till storgåbben.

Godnatt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...