Snart i Istanbul...

Hej inne från planet!

Vet bara att klockan är 09.30 i Thai tid och vi har 1 h & 20 m kvar (11 h flighten) till Istanbul - sedan är det bara 4 h väntan där innan vi sätter oss på sista planet, tralalalalala 

Tiden i BKK gick undan i en rasande fart...finns enormt många roliga affärer och F köpte 6 stycken äkta Lacoste piké och 2 t-shirt - Y köpte 1 styck piké och en klänning. Jag har nog aldrig skådat ett större urval vad gällande färger och olika designer - rena himmelriket för Y☺

Lilla ligger på golvet och sover (har nog sovit i dryga 5 h). Jag har sovit lite fram och tillbaka, F knappt inget - men det får vi ta igen när vi kommer hem. Lyckan att få ligga i sin egna säng, gå på sin egna toalett och framförallt duscha med riktigt tryck.

Förresten så fångade jag in "pricken över i" med att trampa på något vasst när jag badade igår - vilket resulterade i två numera infekterande/varande rispor som gör ont varje gång jag ska trampa ner foten - ROLIGT

Uppdatering; ätit, skitet, ringt papsen och väntar nu på sista boarding för denna resa. Snart är Vi på svensk mark och så skönt att slippa turk-landet - var i och för sig kul att studera hur en muslim med burka äter sin hamburgare☺...hade god lust att slita bort skynket, men då hade jag väl fått hela polisstyrkan efter mig.   

Kram från oss♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...