Pruttdag...

Fy faan rent ut sagt, vilken pruttdag jag har haft idag - grrrrr * flera = tredubblat skitarg😈
Bara att lägga bakom sig och se framåt, Tack vare min peppade familj♡...men det ska bara ältas lite till innan jag går vidare.
Återigen så tacksam över valet av skola till vår skatt - får rysningar när jag ser vart vår skola är på väg...och längtar alltid till bästa Tun☺. Kommer att komma en stor tår i ögat när jag ska göra sista dagen hos Er.

Efter min ilska och frustration, åkte jag till Mio och köpte nya fina kuddar till soffan. Smet även in på Arken och kom ut med ett Hurrta halsband och koppel samt ny stickad tröja till min finaste hårbollen. Därefter var det dags att börja första av alla tandläkarbesök innan lillas tandställning ska vara på plats...hon är tapper och tålmodig, min bästaste Morv💝

Ikväll är det fullt hus här hemma - F har styrelsemöte och jag har gjort det enkelt för mig själv - smörgåstårta och mazarin fick det bli.

Imorgon, ska jag efter dagens pruttdag, ta mig en ledig dag och baka frallor (lilla älskar mina frallor☺)
Nu ska jag förbereda och börja plocka fram lite fika...

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...