Magnum och annars en helt vanlig torsdag...

Godkväll i stugan!

Har blivit lite blogg-frånvaro idag☺...var iaf en glad och nöjd lilleman imorse, som slapp morgonpromenaden.
Jag & lilla har camperat ihop och då lovade jag att inte gå ut på morgonen - ett bra förslag, tyckte nog mr.hårboll...jag tog ett pass på crossen och kollade på Magnum samtidigt. 
I morse var lilla tröttare än tröttast och längtar efter lite lov☺...me too

Så nu är snart denna dag ihjälslagen, bestående av jobb, skola, dans och matinköp.
I kväll har jag beställt lite agilityhinder och jag längtar redan tills de kommer. Ett slalom, tunnel och 4 pinnhinder☺...nu jälar ska jag köra handling, by my self och lilleman ska bli en fena på slalomet.

Godnatt😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...