Att känna sig grundlurad och överjäst bunke...

Godkväll!

Då var det äntligen tisdag, vilket innebär agilitykurs och idag var vi bara 2, så det blev intensivt värre☺
Men jäklar i min låda vad svårt det är och ju "mer man lär" sig ju svårare blir det (min hjärna kokar igen och jag blir så frustrerad över mig själv)...Stackars liten Snorbert, han blir lurad gång på gång efter en dålig handling - och därför inte så konstigt att blir låg och osäker på vad jag vill. Lilleman gör ett riktigt bra jobb och får jag bara kläm på det tekniska och all handling, så kommer det att bli bra (hoppas, tror och vill jag såååå gärna). Och det roliga är att jag tycker att det har gått hyffsat, men det tycker l å n g t ifrån inte agility-master-teacher☺

Idag har jag varit ledig och kört lite bakterapi, med 32 frallor i resultat. Idag dubblade jag receptet och prata om överjäst deg - den vart gigantisk och bara hängde över kanter(na)...goda var de tydligen och lilla åt 3 frallor under kvällen (hon har väldans aptit igen)

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...