Morgonpromenad med lilleman...

i ett för dagen dimmigt och grått Skalunda☺

Kommentarer

  1. Åter igen en fin dag här med sol. Har varit vid poolen och solat med avbrott för lunch och nu eftermiddagskaffe. Idag firar vi 42 årig bröllopsdag och ska äta på en annan restaurang än vi brukar göra. Innan måste vi handla lite till. I går köpte jag 2 bikini till så nu har jag köpt 4, kul. Ha det så bra från oss.

    SvaraRadera
  2. Grattis på er 42- åriga bröllopsdag♡. Vi firar väl 3 år (tror jag), men lite osäker på exakt datum, vet att det var i mars i alla fall😉 och F lär inte komma ihåg det heller😂. Idag har solen lyst i Tun och snödropparna blommar för fullt. Ingen tryckande värme, men härligt med solsken. Jag handlade mat innan jag hämtade lilla på fritids och sedan har jag bakat igen, men nu är frysen helt proppfull☺. Vad kul med nya bikinisar. Hoppas att Ni åt god mat och ha det så gott, kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...