Liten blir stor...

Godkväll mitt i natten!

Får nästan ståpäls vid tanken på att jag ska upp om mindre än 6 h...och F grejar fortfarande☺
Lilla-toan som är lillas har fått en makeover och nu kan hon flytta in sina saker - det tog 11.5 år att få upp ett underskåp och duschvägg. Vi har även städat ur lådorna under sängen och fyllt dem med kläder. Liten blir stor☺...hon är så nöjd, lilla Morvborv.
Nästa projekt blir att byta badrums möbel även på stor-toan.

Förresten så kom mina hinder idag och tunnel samt slalom är testat, tralalalala...nu ska vi försöka att öva lite varje dag och få Lilleman säkrare på mig. Det finns en hel del att jobba på...och i kväll filmades mina lopp igen, buhu vad det är nyttigt att kolla på dem.

Godnatt 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...