Klippning och shopping...

Godkväll!

Maten eller rättare sagt köttstycket blev helt okej och fick godkänt med 3++ i betyg (fläskytterfile är väl inte favoriten, men funkar helt klart)
Jag åkte in lite innan lilla slutade för att uträtta ett par ärenden - har köpt mig ett par Asics löparskor. Har ju alltid kört på Adidas, men nu gör jag ett frest och byter märke. Åkte sedan till Hemtex för att köpa nya påslakanset i satin (så nu åker en gammal omgång sängkläder med när Vi ska bo på Fänriken). Varit på Systemet och köpt nya viner till F - är ju nästan lite komiskt att jag gör vininköpen som aldrig dricker en droppe vin eller något annat heller för den sakens skull. Slog ju på stort i Thailand vid självaste julafton och svepte i mig två nubbar. Nopp, allt som har med alkohol att göra avskyr jag, bläää
Har även fixat klart lillas lilla påskpåse full med överraskningar☺

Efter skolan åkte vi till Helen på Mayco för att bli fina i barret. Jag blekte lite slingor som kommer väl till pass med de andra vita stråna vid tinningen, tralalalala

Nu ska jag kika på en Beck-film, jag älskar thriller... 

Kommentarer

  1. Ser jätte gott ut. Här blev det ingen mat ikväll så Sture fick äta cornflakes. Går bra det med. Jag tyckte Agnes blev jätte fin i håret.//ASD

    SvaraRadera
  2. Visst blev hon fin☺ och idag ska jag försöka att härma efter😨...cornflakes är inte min favorit direkt (lilla älskar cornflakes) och jag tror att papsen hade gillat min kvällsmat☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...