Jobb, skola, bröllopsdag och simträning...

Godkväll Onsdag!

Har haft en lugn dag i Tun☺ och fick ytterligare 1 månads förlängning, vilket känns bra. Tänk att sju pass, som tanken var från början, istället blev 7 månader☺. Och vad jag har lärt mig mycket - och grymt lärorikt att få ta del av en mattematikutvecklares alla tips och verktyg.

Efter att ha hämtat lilla på fritids, bar det raka vägen hem och fixa lite mat innan simträningen. Jag gjorde köttfärssås och spagetti (brukar alltid göra rätter som passar lillas smaklökar, med tanke på kvällens simträning) och jösses i min låda vad lilla år mycket. F hann precis hem till maten och de startade ett parti shack innan det var dags att åka. Känns ändå okej att ladda om nu när det ljusnar ute - är annars lite segt att ge sig iväg efter att ha varit på språng hela dagen. Men man blir inget proffs av att sitta stilla eller hur?!
Idag fick de verkligen bekänna färg och om jag räknade rätt så simmade lilla 1500 meter, varav 22 längder på 15 minuter och sedan skulle de försöka korta ner den tiden, men fortfarande simma sina längder. Då simmade hon 22 längder på 11 minuter - jag klarar inte att hålla hennes tempo...jag kämpade på i  50 minuter och mitt i träningen kommet jag på att Vi har nog 3 -årig bröllopsdag idag (var dock inte helt säker). Kollade datum i ringen när jag kom hem och mycket riktigt hade Vi bröllopsdag idag, tralalalala...Detta firade Vi med mina frallor och påskmust på kvällskvisten☺. F vann till slut i shack, men det var långt ifrån en självskriven match - duktig Morvel.

Nu går ögonen I kors, så Nattinatti 😴 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...