Lite siesta...

Hej Söndag!

Nu ligger vi och latar oss efter lite lätt lunch, bestående av mackor och ballerina (jag hade lovat mig att hålla igeeeen, men kaktarmen skriker☺)
Lilla åt inte många smulor till frukost och efter 3 h i backen var hon såklart hungrig - hade det inte varit för kall blåst och snöfall på toppen, så hade vi nog åkt ett tag till, meeeeen vad sjuttan vi har många dagar att åka. Så vi gick tillbaka till rummet och fixade lite kaffe och mackor. Nu ligger F och snarkar, lilla kollar på tv och jag surfar om hund utbildningar på Royal Dog🐶.
Om snöfallet håller i sig så kanske vi inte åker mer idag utan bara latar oss, tralalalala...återstår att se☺

Idre har verkligen expanderat och utökat med flera 6-stolar och vi har bara åkt i sittliftar. Du kan åka i alla väderstreck, så JA Idre Fjäll är riktigt bra tycker Vi. Lilla gillar Askes egna slinga😉.
Imorgon börjar lillas skidskola som hon ska vara med i hela veckan...  

Vi hörs lite senare 

Kommentarer

  1. Här startade morgonen med regn men nu skiner åter solen lite mellan molnen. Har varit en tur till Spikens påsk marknad och inhandlat rökt fisk till kvällen. Efter detta blev det ett stopp på Butiken på landet där det var modevisning och det blev ett par nya byxor till mig.//ASD

    SvaraRadera
  2. Här håller snöfallet i dig och F sover medan jag och lilla spelar sketgåbbe☺...tror inte vi åker mera skidor idag utan latar oss, tralalalala. Vad kul med ett par nya brallor. Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...