Svetten lackar...

Godkväll!

Har precis varit ute och sprungit 5:an och det kändes kalas...kändes så skönt att få svettas ordentligt och bara rensa ur pallet...behövde verkligen det:)

För övrigt har jag fått gjort en hel del idag och när jag skulle hämta lilla var kusin-Cajsa med som ska sova över här i natt. Har klippt gräset och tog sen med mig de små liven på en liten "träningsrunda", där lilla cyklade och jag å Cajsis promenerade. Får ju inte heller glömmas att vi ätit goda röda gubbar och delat på en kanellängd:)

I morgon är det fredag igen och ledig dag, med inga måsten (vad jag vet än:)) Agnes har lite svårt att greppa att Cajsa ska vara ledig så många veckor från skolan, men snart är hon själv där, hu vad tiden rinner iväg.

Nu börjar svetten torka in...så det får bli en dusch och sedan bara slappa i soffan. Har jag förresten sagt hur mycket jag gillar min nya computer?! Gör det nu, den är askalas!

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...