Snabba små ben och en trött mamma...

Hej igen!

Då var man hemma igen efter några underbara dagar i härliga Smögen...Tack, mamsen å papsen för trevligt sällskap och många skratt.

Tack till snälla Annbrith som tagit hand om lilla Glenna och även vattnat mina å lilla`s blommor...Vi hoppas att få återgälda detta när Ni åker iväg på semester.

Det första som åkte ut när vi kom hem var Morvens cykel och tjatet var sen igång när Vi kunde köra "promenaden" jag lovat:) Var bara tvungen att låta LäcköGrill`s maten sjunka ner lite till, så jag slapp tugga om den en gång till:)
Blev lite vattning av blommor och potatis innan det bar iväg...på med joggingskorna och sedan sprang jag brevid en mycket alert liten Agnes. Det blev att pinna på med andra ord...vi vände vid Skalundahögen och väl hemma var pulsen på högtryck och benen som géle...var nog inte sista rundan och perfekt för mig, då motionen blir avverkad både för mig och henne...prata om att slå två flugor i en smäll:)

F har klippt gräset som verkligen hade stuckit iväg på endast 4 dagar...nu blir det lite kvällsmat och sedan en film kanske.

Ha en fin Söndagskväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...