Raining...

Hej Regniga Lördag!

Agnes har redan klätt sig fin och kalasig till dagiskompisen`s 4-års kalas i eftermiddag...jag känner mig nog lite" mindre fin och kalasig", men har nu försökt ändra på detta med en timma framför spegeln, men i dag hjälpte inte "Spegeln, spegeln på väggen där, sig mig vem som (näst) vackrast är??? Ha,ha!!!

Känns som jag skulle kunna sova en par timmar till och Vi gick inte upp tidigt precis...vaknade efter 9:e...lite "rycka upp mig" så ska nog denna dagen oxå bli bra:) Fick en sån enorm längtan helt plötsligt till Cypern, Lovely. Är idag 71 dagar och ett par timmar tills Vi åker...låter lite länge, men den som väntar på något gott:)

På återseende!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...