Cyketur i regnet...

Hej fina Fredag!

Vaknade strax innan 9 av en glad inkommande liten Morv...F kom hem vid 05.30 och behövde naturligtvis få sova lite, så jag och lilla smet tyst ur rummet så far i huset fick sova en stund till:)

Idag kändes det som en passande regndag, visst det är pingst i helgen och säkert många som ska gifta sig, men dessvärre inte jag och brukar det inte sägas att regn på brudparet betyder lycka, eller?!

Efter en sen frukost och lite annat bestyr tog jag å lilla på oss regnmundering och cyklade/stavgång 5km...var riktigt härligt ute och ett stort plus var att det fanns en massa vattenpölar att cykla i. Tänk i dag trampa hon på alldeles själv upp i båda backarna...kanske en blivande cyklist?!

Nu ska jag vila mig med NLT i soffan ett slag och Agnes kollar på Ronja...sedan har jag lovat att Vi ska baka. Inget avancerat, men Muffins ska Vi väl klara av:)

Ha en fin fredag och en trevlig Pingst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...