Konfirmation...

Precis hemkommen och nerbäddad i en skön säng...F nattar lilla som tog en liten powernap mellan 18-19...det tar hårt med en konfirmationsdag:)

Karin`s konfirmation var jättefin med ett bra upplägg och en supermysig präst...man rycktes verkligen med och hade önskat att själv fått gjort samma konfirmationskoncept. Karin har varit på ett antal läger och sammankomster. Man såg verkligen en stor gemenskap mellan alla konfirmander och ledare...
Jag sa lite fint till min fina man; att detta vore verkligen någon för Agnes när hon ska konfirmeras, absolut tyckte F, men tänk vad gamla jag å du är då?! Gulp, har inte tänkt så långt, jösses när lilla ska konfirmera sig är vi typ 50 bast...blir väl rullator för mig å F. Nopp vid 50 kommer jag inte se en dag ut över 40, det blir alltså att köra hårdträning och "mamma, mamma fläta inte så hårt", inga rynkor här inte tack!

Efteråt for vi vidare till Vinninga, där det som alltid bjöds på god mat. TACK för en jättetrevlig dag och mysig kväll...Vi är så glada och ha Er:)

Kramar och Godnatt!
I morgon är det LISEBERG och Vi hoppas på en dag med uppehåll:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...