Kattungar...

Godkväll!

Har varit hos Marie nu i kväll och precis när jag skulle gå hem kom hon med tre supergulliga kattungar, som var en vecka idag och hade just öppnat sina små blå (jag förstår om du dregglar, min kära kusin-vitamin när/om Du läser detta:)) En grå, en svart och en svart med gråa inslag...VILL HA!!! Marie vill mer än gärna hitta nya hem till dessa små godingar. Mamman är en svarta Maya och fadern är nog dessvärre hennes bror Piraya. Är det inte helt underbart och rentav enkelt med lite inavel:)

Jag blev helt kär i den gråa och imorgon ska jag och Morven gå dit efter dagis. Har redan frågat om lov, men tyvärr, ingen katt här inte. Kanske lika bra, men det skadar inte att tjata lite till, eller hur?  Tänkte att det kunde vara bra att ha en utekatt, men det tyckte inte F...

Nu väntar sängen, då ögonen redan har börjat åka igen...har definitivt inte sovit ikapp alla missade timmar förra veckan.

KRAM!

Kommentarer

  1. Lite inavel skadar inte. Det är bara att tjata och tjata så ger nog F med sig. Fast kanske inte en så bra idé om ni vill ha kvar Glenna.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...