Godmorgon...

Trött som attan, men idag är det dagisdag och jag ska till Höken för städ och fix. Känns som bitar har fallit på plats och Vi smälter in det hela mer och mer...

Idag är det avslutningsdag för bästa Emil och Cajsa, tänk äntligen ett l å n g t härligt sommarlov framför sig. Agnes är alldeles till sig för hon har bokat in en plats i mormors bil och ska få vara med på denna tillställning:)

I natt kom lilla ca 02.15 (Vi hade inte somnat ännu, har blivit en del pratande, så att säga) och sa lugnt " Ylva, jag är kissig" Jajamen in på toan och hon kissade en hel del...sedan upp och traskade vidare in till sin säng igen. Vilka "stortjejspoäng" våran lilla Agnes fick:) Jag satt brevid henne några minuter och rätt som det var sa hon " Ylva, när är det onsdag, för då ska jag leka med Cajsa igen" :) Hur gulligt som helst...

Nopp, nu ska jag fixa frulle till mina bästa...
Ha en fin Tisdag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...