5:an`s springrunda är avklarad...

Hej fina och soliga Onsdag!

Japp, jag satte den även igen...sprungit 5:an även i idag och hade med mig min bästa cyklande Agnes. Kan inte förneka att det var varmt och svettigt, men skönt som f..n:) I morgon får det bli ett lättare pass och lite återhämtning:)

Jag och lilla drog till Svalnäs redan vid 11 och tur var väl det innan alla andra "badjävlar" behagar komma och då får man banne mig leta efter parkering:)
Att vattnet var högt i år och tyvärr då lite mindre "solplatser", men det är bara att sätta ner sitt picke-pack  och sätta sig "grannen`s" knä.
Agnes hoppade i på direkten och tro det eller ej...Ylva har badat och det stod i kiosken att tempen var 21, men jag föredrar Thai-badstempen:)
Har ju som sagt blivit en och annan glass, samt lite annat smått och gott (har nu kompenserat detta intag med springrundan:)) Brevid mig och lilla fanns världens trotsigaste "om en månads 3-års kille"...jösses vad jag led med hans stackars mamma (fanns även en liten lillebror oxå, ca 2 mån) Hon hade verkligen en stubin som aldrig exploderade...min hade då gjort det inom nolltid:) Det hela slutade med att de fick avbryta sin tänkta härliga Svalnäsdag och åka hem med denna trotsiga individ...att vara förälder är då inte lätt, eller hur?! Ibland skulle man önska att "uppfostring av våra små älskade liv" kunde gå lite mera smärtfritt:)

Nu ska jag å lilla duscha av all solsmörj och springsvett...
Kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...