Duktig liten Agnes...

Hej Sveriges Nationaldag!

Skönt med ytterligare en ledig dag och dessutom Sveriges Nationaldag, med flaggor upphissade lite här och var.

Jag måste berömma min lilla Agnes som promt skulle cykla med mig på min stavgångsrunda och den är i allafall 5km...sagt och gjort, men jag vill inte höra något gnäll eller att vi ska vända (elak mamma, va?:)) samtidigt är det inte fel att hon rör lite på sig heller. På gruset kunde hon cykla "fritt" och bara vända om det blev för långt försprång...helt otroligt har hon cyklat HELA rundan inklusive två rejäla backar (den sista, blev med lite hjälp) Pappa kom med bilen för att se om hon skulle orka!!! Klart min lilla Agnes orkar, ja det gör jag sa en bestämd Morvel...Från kyrkan sparng jag och stavarna fick åka med i bilen...började klaga den sista lilla biten av det värkte i benen...men då körde vi en liten tävling, vem vinner och då blev det självklart snabba ben den sista biten:) Vet inte om hon vill cykla med fler gånger, men att jag är stolt över min Morv är bara förnamnet:)

På förmiddagen var lilla Mollie här och lekte...F har hjälp mig att putsa fönstren (igen) Tack, så mycket bästa F och jag har varit i staden och uträttat lite ärenden.

See You!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...