Redan torsdag...

Vipps var denna vecka slut och det är helg igen...måndagen försvann och kanske därför den kändes så kort:)
Efter dagis åkte jag och lilla till Hjertberg`s för att handla gotti-gott-gott och lite grillade kamben och kycke till oss två ikväll (F jobbar hela kvällen/natten)

Sedan blev det ett besök på leksaken, då lilla ska på kalas på lördag...present till en liten 4-årig kille, hmm, inte helt lätt och fick ingen direkt hjälp av skatten som i stället var insnöad bland alla berbiedockor:) Ut kom Vi i allafall med en "passande 4-års kill-present" och naturligtvis ytterligare en barbie till skatten:)

Nu kollar lilla på Trassel i sitt rum och jag surfar lite innan det är time för dagen träning...så skönt att jag fick klippt gräset igår. Väderprognosen som jag såg stämde in:)

Hej hopp!

Kommentarer

  1. Tack för en trevlig kväll på "läckögrillen" Jag tror att det var uppskattat utav alla.
    Hälsa till Morven, jag tror att jag kanske lånar henne en dag i sommar.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Hoppas det:) Nu är nivån sänkt till max...Morven skulle nog mer än gärna gästa er en dag...hon frågade senast ny ikväll när "alla tjejerna" ska komma igen:) Förresten somnade hon nu...och då hade vi (jag sov bitvis, men inte Morven) kollat Trassel i säkert 1½h...hon är helt otrolig!!!
    Grattis på Er Bröllopsdag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade tänkt att hon skulle tycka om att gå till skogen bakom vårt hus där tomten bor.

    SvaraRadera
  4. Skulle säkert vara omtyckt:) Hon har redan börjat önska sig saker av Tomten...att sen hennes födelsedag är emellan är tydligen inget som häpar:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...