Varmare än varmast...

Hej mina kära!

Idag är det HOT:) Lovely sunburning har idag varit riktigt stark med knappt ett moln i sikte, så långt ögat når.

Idag gick jag och lilla själva till frukosten, då Frädriksson har lessnat på omelett, rostat bröd, våfflor och bacon. Plus allt annat som inte ser så aptitligt ut. Jag och Agnes sviktar ju aldrig då det gäller mat, men jag kan onekligen säga att man saknar te och pain rich med ost å paprika. Agnes saknar nog mjölken mest.

Det känns som det har minskat med gäster och det är inte fullt lika svårt att få solsängar. Folk är mer än sanslösa och går upp vid 7 på morgonen för att boka solsäng.

Efter lunchen gick vi upp till huvudgatan och Fredrik köpte en inhemsk whisky, roligt va!:)

På hemvägen frågade Agnes om Vi skulle bada mera idag:) hon får då aldrig nog...
Nu har jag och hon åkt vattenrutchkana ett x antal gånger och det känns som hela min bak är uppskavd av de fina kanterna....

Idag har vi desvärre inte fotat något, då vi som sagt går på halvfart... Imorgon är ju som bekant våran sista dag på denna underbara semester och då avslutas soltävlingen mellan mig och min andra hälft. Han kommer väl vinna (tyvärr) jämföringen nu blir brun mot lite lätt gris-skär:) Hi,hi. Ja, ja loppet är inte färdigt ännu, håll tummarna.

Mamma: Vi hoppas att du har en bra födelsedag. Agnes pratar om att hon ska komma på ditt kalas när vi kommer hem och äta tacos.

Ha en fortsatt bra start på veckan!
Thai-kramar från oss.

Kommentarer

  1. Vill bara meddela att er hälsning till mig på Lidköpings nytt har kommit in.Tackar,nu är det snart stängningsdax för idag.Vi som är friska på Håkansgården ska äta på Italia ikväll det är fortfarande 99:-an.Ha det så gott sista dagen.Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...