Bamse och hans vänner...





Sawadi Kaa!

Idag har det varit Bamse och hans vänner på programmet. Varje tisdag eftermiddag är
det barnens dag, då bamse och hans vänner dyker upp lite då och då för att leka och
busa med barnen.

På förmiddagen var vi lite "lata" och gick bara en kortis, för att sedan bara softa och lapa sol vid stranden. Jag brände min grisskära hud lite:)

Agnes har träffat en massa nya kompisar (vi oxå) och framför allt en finsk tjej i
samma ålder. Imorgon är sista dagen i bamseklubben, men vi ska kolla om det går att
förlänga det en vecka till. Om man frågar Agnes vad som är roligast, får man alltid
svaret: bamseklubben och bada. Helt otroligt, att efter 2 veckor så är badet fortfarande lika kul.

I kväll blev det Mc-mat med cola-cola. Jag som vanligtvis dricker 2 glas te varje dag med 4 BITAR socker i, har under tiden här knappt ätit något socker... undra om Janne tandläkare blir nöjd:)

Nu ska vi kolla lite film. Agnes somnade direkt efter vi ätit, helt utmattad.

Hoppas allt är bra där hemma.
Många stora hårda kramar från oss!

Kommentarer

  1. Här är allt bra.Sture är i Göteborg och hämtar Ulf med familj,jag har nu gjort fisksoppa till mina 8"tjej"kompisar som ska komma hit i kväll för att prata och ha trevligt.Vilar lite med att sitta framför datorn och kola in din blogg vilket jag tycker är jätte kul.I morgon kväll ska jag ut och förlusta mig med Christer Alvbacke på Fastighetsägarföreningen som har träff på nya Arenan med lite mat efter.B-M och Sture har förhinder så då går vi själva.Nej nu måste jag fixa till mig så jag kan ta emot damerna.Kram till er alla från Ann-Sofie.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...