Glasögon, Skalman och Vargen...






Hej min vänner!


Ännu en dag med värme och sol... Pratade med ett par igår kväll och de hade kollat tempen i vattnet som uppgick till hela 34 grader, inte
illa pinkat:)

Jag har köpt ett par glasögon, där prutningen gick som smort (har väl blivit lurad "som vanligt"). Agnes var med i cabaren, där de
sjöng och dansade.

Idag har det varit barnens dag vid poolen, där Bamse och hans vänner kom på besök och hade olika aktiviteter.


Hoppas att Ni har det bra hemma.
Varma kramar från oss!

Kommentarer

  1. Glasögonen ser jätte fina ut.Agnes ser ut att vara lite rädd för uppträdandet.Nu kan vi också njuta lite för ute är det åter SOL.De pratar om nederbörd på fredag men vi hoppas på regn,för då är vi i Smögen och vill ha sol igen.Kram på er från Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej på er här hemma är allt bra jag har gjort i ordning mat åt rådjuren,och förberett så dom skall ha mat när vi är på Smögen.Idag har jag spisat pannbiff på Harrys
    den var nästan lika bra som eran thaimat.
    Nu skall jag ta en promenad i det vackra vädret 16 grader i solväggen häls.Sture

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Agnes måste tycka att hon är i paradiset..., Bamse och hans vänner, uppträder, badar och massa roligt tillsammans med mamma och pappa.
    Här är allt som vanligt, som tur är. Jobb och skola. Kristin har förresten börjat följa med mig till Friskis. Inte bara dator alltså.
    Tänker på er! Ha det så bra!Kramar fr Anna m fam <33

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...