Fredrik´s del i bloggen kap.1!

Ölen är dom vanligt billig och kall.
Här har vi det rätt bra förrutom att soleksemen börjar komma fram till ytan.

Ylva är inte mycket för att jag skriver på hennes blogg men vem är det som har satt upp den??

Vill bara önska mina kollegor lycka till med migreringen på VGR, det fixar alltid sig till slut!

Rom byggdes inte på en dag och inte datorn heller!

Nu ska Agnes somsagt va´gå på Cocos kalas och sedan ska jag & Ylva gå och äta själva, trevligt.

Kommer motvilligt annonsera mig mer på Ylvas blogg under denna resa då jag inte orkar starta en egen....

Ctrl Alt Delete.

//Fredrik

Kommentarer

  1. Hej igen!
    Vi ser att ni har det så himla gott och roligt. Fortsätt så!
    Här är allt som vanligt...
    Kramar fr ANKK

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...