Solnedgång och strandrestaurang...







God kväll alla!


Idag har det blivit strandpromenad (igen) och poolbad. Agnes har nu badat i ca 1½ vecka, och är fortfarande helt badtokig...
Jag har lite svårt att koncentrera mig, för i taket springer en geckoödla.. mysigt värre:)

I dag fredag var det åter dax för Cocos 100-åriga födelsedagskalas och vi fick 2 timmar "fri-tid". Vi passade på att äta på en mysig
strandrestaurang med solnedgången som utsikt, romantiskt va!:) (inte riktigt min grej, eller:))

Hoppas att Ni får en trevlig fredagskväll.
God natt!

Kommentarer

  1. Romantiskt ni har det när Agnes har föräldraledigt.Nu har B-M och Christer kommit vi har presis druckit kaffe och ätit semlor avslutat med räkor.Ska i kväll äta bergtunga och kokt potatis samt räksås mums samt ett glas vitt vin.Idag har det varit solsken hela dagen,vi har varit i Kungshamn och handlat även hustittat hos ett par ifrån Lidköping som vi känner.Ha det så mysigt Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Alla bilder är så fina och det är roligt för oss att "kunna vara med" er på resan.
    I kväll kollar vi på Let´s dance. Jag har migrän, haft hele veckan, tur att medicinen delvis hjälper. Det är så skönt att det är helg, så man inte behöver vara så himla pigg och allert.
    Många långa kramar <33 /Anna m fam

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni har det. Och ni har bara varit halva tiden. Elefanterna såg roligt ut, fast jag förstår att Fredrik var gagg, dom är väl enormt stora. Här har våren börjat komma lite. Jag ser gräs vid huskanten i söderläge, eller om man nu kan kalla dom små gulbruna stråna gräs. Efter en sån här vinter blir väl vår gräsmatta ännu snyggare än vad den var förra året.
    Kram, Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...