Sista dagen på bamseklubben...







Hej våra kära!

Åter en varm dag och man märker att det är fuktigare på kvällen och natten.

Idag har det varit sista dagen på bamseklubben, vilket oxå innebär att Vi har "bara"
en vecka kvar i värmen. Jag tänkte förlänga bamseklubben även den sista veckan men
tror inte att det blir så. Det kan nästan vara lite skönt och inte vara bokade mellan
10-12 varje dag heller, om man vill hitta på något annat. Agnes har fått två fina
bamsekort och en hel "drös" teckningar målade med vattenfärg.

Agnes ena kompis åkte idag vidare till Phuket, men vi ses på flyget hem. Även
en annan familj som vi pratat en hel del med åkte hem idag. Men resorten är stor nog,
så svenskar finns det gott om:)

Agnes fick välja om det skulle bli pool eller strand och det blev poolen. Hon ser ut
som ett russin när vi tar upp henne:)

Jag får nästan skämmas lite när jag skriver att vi ätit Mc idag oxå, fy på oss.
Men vi är inte de enda svenska familjerna där på kvällarna kan jag lova:) Smidigt
och med AC`n i bott...

Jag har äntligen hittat SALTA PIRATOS (älskar salmiak, även Agnes) de var ganska dyra
men ack så goda. De har typ inte mycket godis alls här och inget salt. När jag kommer
hem blir det store göttepösen på stjärtberg`s:)

Fredrik längtar efter oxfilè och Agnes har valt tacos. Själv vill jag äta på thaien:)


Hoppas allt är väl där hemma.
Puss och kram från F.Y.A

Kommentarer

  1. Visst är det bra hemma.Försov mig lite i morse så det fick bli snabbfrukost,hann inte ringa som ni märkte.Nu ska jag snart sluta min arbetsdag för att gå en promenad och sedan ut med Christer.Jag är vårtrött och avundas er med bad och sol som får bli nästa år,hoppas jag.Just nu är det lite mulet kanske kan komma lite regn.I morse var det jätte halt när jag åkte till jobbet fick köra försiktigt.Kram från oss uppe i norden//Ann-Sofie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...