Big shopping...





God kväll mina vänner!

Vilken kväll... Vi har nu i snart tre veckor gått förbi en märkesaffär, adidas-shop,
utan att ha gått in och kollat. Men ikväll tog vi det stora steget och gick in, för
att egentligen kolla på ett par träningsbyxor till Fredrik under hemresan. Vi blev
positivt överraskade över priserna och det blev "storshopping":)

1 par träningsbyxor, 1 par converse skor till mig och flipp-flopp skor till mig och
Frädriksson till en nätt summa av 550:-. Ganska nice va?!

Imorgon ska vi hämta mina uggle- glasögon:) Jag kanske kommer att lägga ut ett kort,
om jag vågar:)

På vägen hem kom en av resortets golfbilar och "plocka" upp oss. Kände väl igen oss
efter alla gånger man gått denna promenad. Fredan satt ifram och jag å lillmorven
ibak + att jag fick hålla upp vagnen och vilken fart det gick med. Nästan ett under
att vi satt kvar, med kul var dä. Agnes den token skrattade hela tiden:)

Nu blir det lite tv och en stenhård säng.
God natt!

Kommentarer

  1. Tackar,tackar har nu blivit ett år äldre och förståndigare om det funkar när man är så gammal.Shoppingen verkar att gå utmärkt.Kram från Ann-Sofie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...