Fish Spa och pedikyr...

Även denna kväll blir sen, då tiden bara rinner iväg. Efter ännu en god thaimat, var det dax att hämta Agnes på Cocos kalas. Fredrik gjorde en fräck grej och provade Fish Spa, där man stoppade ner fötterna i ett stort akvarium med en massa köttätande fiskar:) (piraya:) Helt otroligt hur de sög sig fast och började äta. Jag skulle ALDRIG ens våga prova. Resultatet blev enastående och även en del "hår" borta... Agnes gjorde både pedikyr och manikyr, med blommor och glitter och själv gjorde jag pedikyr. Ni får ha en trevlig kväll!

Kommentarer

  1. Vad ni har det skönt.(det är rätt åt er)
    Jag vaknade till -22,5 idag. Så det är ju bara 55-60 graders skillnad mot i Thailand.
    kram Helene

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag vad fiskarna används till i akvarierna på spa-ställena,har aldrig prövat detta men ska göra det vid någon resa till Thailand.Här kan man frysa in sina fötter och sitta i solen som ett spa-alternativ -17 grader.Vill bara berätta för Fredrik att jag har sytt nya gardiner till ditt kontor och att de ser ut som duken på resaurangen,tänk att jag skulle komma så i prick med vad du gillar.Tur att du har en svärmor som har smak.Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tror att Fredrik har mycket att vara glad för då det gäler svärmor =0) /Anna

    SvaraRadera
  4. Halloj!!

    Va roligt att "se" er!!!
    Vi saknar er. Kul att fredrik odlar skägg, ingår de oxå i den nya öldieten???;)

    Vi kommer att följa er här, så gör gärna några fler filmer, kul att se er "live".
    Många kramar Fam Linder

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...