Helge uggla och ny restaurang...





God Kväll i stugan!


Ikväll har vi provat en ny restaurang som heter Peter Pan. Jag åt thai och Fredrik
tog en pizza, medan Agnes den lilla "hamburgaren" åt på Mc.

Jag vågar knappt skriva det, men nu har jag köpt ett par nya brillor till...
På Happy Optic (bara namnet låter som ett stort skämt) har jag beställt ett par
supersköna glasögon, som jag liknar Helge Uggla i. Vad gör man inte för att hänga
med i det nya modet:)

Nu väntar sängen som är så skön (stenhård)...


Kram och god natt!

Kommentarer

  1. Hej på er har det lite stressigt idag kunde inte ringa.Ska ett ärende till stan och sedan äta lunch med banken.Lite nyheter från svedala Peter och Ingela har fått en son,Isak Bhorén fyllde 3 år igår han är i NLT på kort idag.Du är väl stollig med dina glasögon.Jätte fina kort på Agnes ser att hon har fått fin färg.Njut av er sista vecka, idag är det riktigt töväder,det regnar och snön håller på att töa bort,skönt.Nej nu måste jag fortsätta att städa innan jag måste åka. Hör av mig imorgon.Kram till er från Ann-Sofie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...