Trötter...

Känns nästan som att gå i dvala:). Har nu varit uppe i ca 32 timmar utan någon direkt sömn, skamm den som ger sig (hi,hi).

Nu ska jag laga kvällsmat för första gången på "riktigt" länge, hmm. Blev så sugen på sibylla varmkorv med hemmagjort mos, mmmmm va gott.

Agnes har idag tagit årets första cykeltur, och det gick som hejsan. Först var vi uppe hos "moffa" och pumpa däck samt höjde sadeln. Därefter gick det mycket bättre.

Det känns helt underbart att det är vår i luften och man hör fåglarna kvittra för fullt. Det har verkligen tagit på snön. Kommer ihåg när mamma körde mig och morven till Gbg (1 mars) och det var massor av snö och rena rama blank-is på vägen stundtals.

Fredrik ska på möte ikväll, hur han nu ska orka...:) För mig och lilla känns det som det blir en tidig kväll.

Ha en fortsatt bra torsdag!

Kommentarer

  1. Äntligen är ni hemma. Jag trodde ni skulle komma på tisdag och ringde dig för fullt på onsdag men så fick jag veta att jag hade fel. Vi hörs i helgen så får du berätta allt.
    kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...