Första dagen på semestern...



Kom precis upp till hotellet efter att badat hela dagen. Agnes är tokig i badet och är mer under än över vattenytan.
Värmen är det inga fel på, med sina 35 grader:). Poolvattnet är nog minst 34 grader, så även badkrukan jag har badat i massor.

Helt underbart med andra ord....

Har även varit uppe vid huvudgatan där vi intog en lättare lunch. Thaimaten är riktigt god, och till Agnes belåtelse finns det Mc Donalds, där
det kommer att bli ett antal besök om jag känner lilla damen rätt....

Surfandet går tyvärr inte alls bra... så idag har jag inte kollat avanza eller något annat - helt handikappad alltså.

Nu är jag hungrig (som vanligt) och snart blir det att uppsöka en ny restaurang.

Hoppas att allt är bra hemma.
Många "varma" hälsningar från oss!

Kommentarer

  1. Kul att höra och se ifrån er.Du skriver om värmen här får vi värma oss med mycket kläder ca -10 men fram på dagen värmer faktiskt solen lite.Ha det så gott både med mat och bad.//Mamma

    SvaraRadera
  2. Så härligt, så härligt. Med den värmen i poolen skulle nog t.o.m jag våga mig i.
    Kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...