Surf och Tv

God morgon på Er hemma!

Klockan är 11.40 här och Agnes är på bamseklubben. Eftersom Fredrik har fått en del soleksem, så har vi bara tagit det lugnt. Att jag är glad att datorn är med:) älskar att surfa och uppdatera mig vad gällande nyheter, avanza m.m. (tokigt va:))
Fredriksson sitter och kollar på Kung Fu eller Pandan vad den nu heter....

Idag har Vi tänkt åka till White sand beach (guldbukten) för att bada. Vädret är helt underbart skönt, man bara sitter och njuter på balkongen. Detta är semester:)

Igår kväll åt vi på en favorit thairestaurang, och jag kan bara berätta att det är inte varje dag man sitter och äter samtidigt som man får ÖDLESKIT på ryggen...
Japp, det är sant! Det finns små ödlor överallt och jag med min vanliga tur satte mig väl rakt under deras bo... Jag hatar ödlor och kryp, så reaktionen blev därefter.

Hoppas att Ni får en fin onsdag!
Kramar i massor...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...