Val och födelsedagsfest...

Godmorgon Söndag!

Jag är sååååå glad och nöjd över gårdagens tävling...tänk att på 1 år har Lilleman kämpat ihop 6 pinnar och nu är Vi klara för klass 2, tjabbidabbidooooo☆

Jag kommer (nog)att vara kvar i klass 1 året ut, för att få till (ännu) bättre fart och mera flyt. Men visst lockar det att flytta upp, tralalalala
Åh, tänk om jag fick en hund till♡...hoppas innerligt att Tratten inte blir såld och att jag kan ta "över honom" när han är tränad och rumsren:)

Idag är det årets happening - Supervalet, där jag för första gången kommer att göra ett partibyte. Och hoppas innerligt att dagens regering får fortsatt majoritet.

Nu förbereder vi oss för lillas födelsedagsfest på bowlinghallen...17-barn-discomusik-bowling = hörselkåpor. Hon är så uppspelt och längtar massor♡

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...