Återbäring och en trött kropp...

Godkväll Torsdag!

Nerbäddad och imorgon är det äntligen fredag, tjabbidabbidooooo ☆ ☆ ☆

Trött som satan och idag har rullgardinen aldrig kommit upp, för jag har varit något såpass t r ö t t. . .börjar även bli trött i huvudet av mina glasögon (känns lite vidrigt att behöva erkänna detta:)) som troligtvis är för starka. Ska man operera ögonen eller inte?!

Idag har Britt som jag vikarierar för varit på jobbet ett par timmar. Så trevlig och ödmjuk människa - Tun har verkligen en härlig personal och en underbar rektor. Jag stormtrivs med skolan, personalen och alla goa elever.
Visst är skallen påväg att ibland explodera efter all matte, men det är så kul och framförallt otroligt lärorikt.

Lilla är rejält förkyld men ville ändå åka till dansen. Jag passade på att handla under tiden och idag fick det bli Coop...men endast av denna enkla anledning att de igår ringde hem! (trodde F drev med mig:)) och sa att vi behöver använda vår bonus/återbäring innan den sista september...herregud, här skänker vi inte bort några kronor inte, tralalalala. Så det blev en billig veckohandling:) Tyvärr är Coop stan ingen större favorit utan i fortsättningen kör jag vidare med bästa Hjertis...

Idag fuskade vi och köpte med pizza och kebabrulle hem, mums vad gott det var...och känslan av att komma hem till ett nystädat hem och nybäddade sängar är oslagbar - jag värdesätter mitt hemstäd enormt mycket och Fanny gör så fint.

Godnatt!  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...