3 månader och agilitytävling...

Godmorgon Lördag!

Gick nyss upp och ska fixa lite frulle, innan jag och Lilleman styr kosan mot Tibro och agilitytävling (igeeeen :)).

Var förresten en styck trött liten skatt♡ jag hämtade upp på fritids igår...meeeen, vad roligt de har haft och efter maten kikade vi på (alla, säkert100) kort hon tagit. Jag är så innerligt tacksam över att få ha lilla på Broholm-skolan☆☆☆

Jag har redan avverkat 2v ute i Tun och jag trivs superbra...så goa ungar och trevlig personal. Jag skulle lätt kunna vara kvar, trots många mil på vägen:)

Agnes fick en belöning i form av friends-lego, som hon själv önskade och valde - tänk att Vi har klarar 3 månader med godisuppehåll...men det har tyvärr slunkit ner en och annan kaka.

Igår var det en ny städtjej hemma på introduktion. Vår städ-Anneli ska tyvärr sluta, men jag kände direkt att nya städ-Fanny kommer att bli en superb ersättare.
Håll nu tummar för Lilleman idag - tänk om vi skulle kunna plocka en sista pinne i ett lopp...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...