Jobb, klipp, mattestrategier och klassmöte...

Godkväll Tisdag!

Hade en plan att vara nerbäddade till 20.30 men den sprack och klockan hann visst bli 20.54.

Har under måndag och tisdag varit i Wennerberg-skolan och jobbat...kan väl säga att jag längtar till Tun imorgon, tralalalala
Efter jobbet så satte jag mig skönt tillbakalutad i frisörstolen. Och är numera en kortklippt Yngve igeeeen:)

Häntade lilla på fritids och sedan hem. Agnes fortsatte med sin lek och jag strök lite tvätt innan vi satte oss med lite matte igen. Jag har samlat på mig lite smått och gott under vikariejobben och matten är mitt absoluta favorit-ämne...nu har lilla plöjt igenom ett av alla häften. Och under kvällens klassmöte togs det än en gång upp, just vikten av oss föräldrar att engagera oss i våra barns skolgång. Är så tacksam för att lilla har världens bästa lärare och klasskamrater.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...