Uppdaterad höstgarderob...

Godkväll Tisdag!

Dan före dan - imorgon drar det igång och jag ska göra så gott jag kan...med lite pirrig mage kan tilläggas:)

Och tiiiiidig morgon, när hände det sist...stackars Loose-man, som kommer att få gå upp efter 05.00, tralalalala. Lilla ska (första gången) äta frukost på fritids och jag börjar jobba 07.30 i Tun-skola:)

Idag har jag uppdaterat lillas höstgarderob med lite fina kläder från Rydéns...tummen upp för Didriksson som kör sina fleece-regn-ställ ända upp till 140, för de är marknadens allra bästa. Så ett sådant fick det naturligtvis bli. Lite nya mössor och pyjamas.

Nepp, nu är det utfrågningen och ikväll Jonas Sjöstedt, ingen direkt favorit, men jag ska lyssna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...