Hektisk onsdag med simträning och förlängning...

Godkväll Onsdag!

Då var man (nästan) klar med dagen (bara en tvätt till att hänga) och har nu satt mig i soffan en stund innan sängen kallar, tralalalala

Skulle egentligen slutat 16 idag (läs från Tun och det tar dryga kvarten att åka till stan) men eftersom läraren som jag vickar för kom på besök, så blev jag naturligtvis sen och fick nästan lite panik när jag såg att klockan visade 16.24 (läs; lilla slutar fritids 16.30 och därefter är schemat hektiskt med att hinna läxan innan simträningen 18) var på fritids 16.45 men hann ändå läxan och Vi var i badet 18.03 - inte så tokigt, trots hektiskt schema:) och 1500 blev det simmat, så skönt.

Förresten så har jag idag fått förlängning på vikariatet 1 månad till...blev naturligtvis jätteglad eftersom jag trivs så himla bra. Men man önskar självklart att situationen skulle varit annorlunda.

Natti-natti!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...