Utvecklingssamtal och en skön hemma-måndag-kväll...

Godkväll och Hej igen!

Helt otroligt, men en viss liten skatt sover redan (läs;"sedan 20.15") och när hände detta senast:)
Ser med mitt vänstra öga att även F sover och jag lär inte bli långvarig uppe, tralalalala, men sitter fortfarande väldigt behagligt i fåtöljen (som har blivit min favvo-plats).

Efter jobbet åkte jag hem och tog mig en stoooor kaffe samt ett antal digestivekex med tjockt lager smör...lilla har fritids till 16, men vi for in lite tidigare eftersom det var utvecklingssamtal. Jag kan inte sluta ösa beröm över Broholmskolan - så glaaaad över att ha lilla där.

Har gjort kvällsmat, tvättat och strukit en massa tvätt...njuter av en lugn hemmakväll♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...